2017. március 1., szerda

Miért is döntöttem a hajátültetés mellett?




Blogoldalam azért született, mert szeretném megosztani veletek, hogy miért döntöttem a hajbeültetés mellett, illetve ezen felül személyes tapasztalataimat, élményeimet a hajbeültetésemmel kapcsolatban.

Elhatároztam, hogy a hajbeültetést választom.



Sajnos már jó pár éve észrevettem, hogy a hajam elkezdett ritkulni. Elől a homlokom sajnos évről évre folyamatosan magasabb lett,  a frontvonal feletti rész is egyre ritkult, és hátrébb, a vertex területen is szemmel láthatóan (már látszott a fejbőröm)  kevesebb volt a hajam. Nem is olyan régen ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy lépnem kell, mert ha most nem próbálok valamit kezdeni a hajammal, akkor később már lehet, hogy túl késő lesz, menthetetlen lesz az egész. Úgy gondolom, nekem nagyon nem állna jól a kopaszság, ezért elhatároztam, hogy a hajbeültetést fogom választani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése