2018. február 12., hétfő

12 hónappal a műtét után



Eltelt egy év a hajátültetésem óta, most voltam az egy éves kontrollon a hajklinikán

Egy nagyon kedves doktornő fogadott engem, és miután megvizsgálta a hajam, ő azon a véleményen volt, hogy sikeres lett a hajátültetésem, szerinte a végeredmény jó. Őszintén megmondva, én nem vagyok teljesen elégedett a végeredménnyel. A 3 hónappal ezelőtti bejegyzésemhez és állapotokhoz képest nem igazán változott semmi a hajammal kapcsolatban. Elől a homlokom felett, ahova be lettek ültetve a hajszálak, kissé ritkának látom a hajam. És hátul, a vertex területen, is ahova szintén be lett ültetve bizonyos mennyiségű haj. Ezt a fotókon is látni lehet. 

Hajbeültetésem végeredménye




Gondolkoztam azon, hogy esetleg egy második hajbeültetési beavatkozáson is átessek, hogy sűrítsük a haj mennyiségét, de a doktornő, aki csinálta a műtétemet, sajnos már nem dolgozik a klinikán. És az orvos, aki anno őt betanította, szintén nem. Szóval így most egy picit elbizonytalanodtam. Bár biztosan van másik orvos a klinika alkalmazásában, aki meg tudná csinálni a második műtétet, de jobban szerettem volna, ha az a doktornő végezte volna el a másodikat, aki az elsőt csinálta. 

Egy szónak is száz a vége, a lényeg az, hogy nem bántam meg, hogy egy éve vállalkoztam a hajátültetésre, hiszen elől lejjebb került a hajvonalam, ami nagyon tetszik. Így azért jobban tetszem magamnak! :) Mindenkinek sok sikert, aki belevág! Én azt mondom, érdemes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése